Ogrzewanie i Chłodzenie Imprez.

Od ponad 25 lat TWORZYMY KLIMAT, jakiego Klient potrzebuje i oczekuje. Bez względu na miejsce i porę roku.
Slide background

Special Effects

Od roku 1996, poza działalnością produkcyjną i handlową, zajmujemy się również kompleksową obsługą klienta w dziedzinie ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji podczas imprez wszelkiego typu. W zależności od potrzeb klienta oferujemy wynajem samych urządzeń, jak również oferujemy nasze wykwalifikowane ekipy obsługujące.

Od lat tworzymy odpowiedni klimat dla różnych produkcji stacji telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN), stacji radiowych, agencji artystycznych i firm eventowych, projektantów mody, czy firm szkoleniowych.

Dla nas sprawą nadrzędną jest satysfakcja klienta i jego zadowolenie z udanej imprezy. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby prawidłowo dobrać urządzenia i spełnić nawet najbardziej szalone projekty. Doceniają to nasi Klienci, którzy współpracują z nami od lat i zapraszają nas ponownie do kolejnych projektów, zaś właściciele obiektów eventowych polecają nas swoim klientom. Dzięki temu doskonale znamy te obiekty i wiemy co należy zrobić, by zapewnić właściwy klimat.

Wielokrotnie ogrzewaliśmy, chłodziliśmy i wentylowaliśmy m.in. te pomieszczenia:

• Hala Wysokich Napięć (Instytut Energetyki Warszawa)- wysokość obiektu to 12 pięter bloku mieszkalnego (ok. 75.000 m³) ,
  • Hala Sportowa Reduta
  • Hale na terenie Soho Factory w Warszawie
  • Hale na terenie Fabryki Wódek Koneser
  • Hala widowiskowo-sportowa Mera (ok. 26.000 m³)
  • Hale Bumaru na warszawskim Ursusie
  • Hale zdjęciowe Grupy ITI i Grupy Cyfrowy Polsat i innych
  • Pomieszczenia Huty Kraków (ok. 90.000 m³).

OGRZEWANIE IMPREZ

Przygotowanie imprezy na najwyższym poziomie to nie lada wyzwanie. Biorąc pod uwagę nasze doświadczenie wiemy, że poza kreatywnością, cierpliwością, sumiennością i solidnością udana impreza wymaga również dużego nakładu pracy, niezwykłej dbałości o szczegóły, bogatej wiedzy i ogromnego zaangażowania ze strony organizatorów.

Jednym z punktów na długiej liście "rzeczy do zrobienia" jest zadbanie o klimat imprezy, przy czym pisząc "klimat" mamy na myśli odpowiednią, komfortową temperaturę powietrza.

I tu już rozpoczyna się nasza rola.

Naszym klientom jesteśmy w stanie zapewnić:

• stale poszerzaną, bogatą flotę urządzeń grzewczych (na chwilę obecną o łącznej mocy kilkunastu megawatów):
  • - mobilne nagrzewnice olejowe z odprowadzeniem spalin,
  • - mobilne nagrzewnice olejowe bez odprowadzenia spalin,
  • - mobilne nagrzewnice elektryczne,
  • - promienniki elektryczne,
  • - mobilne nagrzewnice gazowe,
  • - promienniki gazowe,
  • - "grzybki" gazowe,
  • - urządzenia grzewcze z możliwością przełączenia na chłodzenie, w zależności od potrzeb Klienta,
  • - rękawy do transportu ciepłego powietrza,
  • - kanały do rozprowadzenia ciepłego powietrza,
  • zaplecze techniczne i serwisowe,
  • wyspecjalizowaną obsługę techniczną,
  • transport na miejsce docelowe.

Dzięki szerokiej flocie urządzeń grzewczych jesteśmy w stanie ogrzewać sceny, namioty, pomieszczenia wielkokubaturowe, kościoły, dziedzińce fortów, hale zdjęciowe itp., które często nie mają własnego ogrzewania lub jest ono niewystarczające.

Istnieje również możliwość wynajmu urządzeń grzewczych do ogrzania hal zdjęciowych, produkcyjnych i magazynowych na dłuższy okres.

CHŁODZENIE IMPREZ

Chłodzenie imprez, podobnie jak ogrzewanie, jest raczej sezonowe, choć zdarzają się sytuacje, gdy nasze schładzarki pracują w zimie.

Najczęściej usługa ta realizowana jest w ramach schładzania powietrza w halach namiotowych. Nie jest to łatwe zadanie i z pewnością wymaga dużej wiedzy oraz odpowiedniego sprzętu. Dla nas miarą jakości naszych usług są słowa Klientów. Jeśli Klient, któremu w upalny lipcowy dzień schładzamy otwarty po dłuższym boku, nieosłonięty przed słońcem czarny namiot, mówi nam wieczorem "wszyscy przychodzili do mnie, bo tylko u mnie było chłodno" to znaczy, że daliśmy radę. Tak samo, gdy organizator przychodzi i mówi "goście się nadziwić nie mogą, że nad głową słońce mocno świeci, a im przyjemnie chłodno, dziękuję" (podczas schładzania namiotu transparentnego).

Staramy się, aby każde wydarzenie kończyło się zadowoleniem klienta, bo tylko takie jest dla nas najlepszą reklamą.

Mając to na uwadze stworzyliśmy bogatą flotę urządzeń schładzających, o różnych możliwościach, do użycia w różnych warunkach. Korzystając z dotychczasowych doświadczeń stworzyliśmy własne urządzenia chłodzące, z funkcją grzania i osuszania - jedyne takie na rynku.

Naszym klientom jesteśmy w stanie zapewnić:

• urządzenia:
  • - grzewczo-chłodząco-osuszające marki własnej - MTM,
  • - ewaporacyjne (zasilane wodą),
  • - agregaty klimatyzacyjne,
  • - klimatyzatory mobilne rękawy do transportu chłodnego powietrza,
  • - kanały do rozprowadzenia chłodnego powietrza,
  • zaplecze techniczne i serwisowe,
  • wyspecjalizowaną obsługę techniczną,
  • transport na miejsce docelowe.

Istnieje również możliwość wynajmu urządzeń schładzających do schładzania hal zdjęciowych, produkcyjnych i magazynowych na dłuższy okres.

Nasze przykładowe realizacje

KONTAKT Z NAMI

Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą schładzania imprez, zapraszamy do kontaktu:

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.