GWARANCJA PRODUCENTA
na wkład kominkowy produkcji „TARNAVA” Spółka z o.o.Gwarancji udziela się na okres 10 lat od daty nabycia i obejmuje ona ewentualne wady ukryte oraz uszkodzenia korpusu ujawnione podczas eksploatacji, nie wynikłe z winy
użytkownika. Warunkiem utrzymania ważności gwarancji jest udokumentowane przeprowadzenie przez uprawnione osoby badań kontrolnych przewodu kominowego (minimum 1
raz w roku).
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Wkłady kominkowe produkcji TARNAVA SP. Z O.O. objęte są 10-letnią gwarancją dotyczącą błędów produkcyjnych i materiałowych. Producent gwarantuje normalną pracę
urządzenia przy zachowaniu zasad dotyczących prawidłowej instalacji i eksploatacji urządzenia.
- Gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie wymiany lub naprawy towaru uznanego przez Producenta za uszkodzony po przeprowadzeniu analizy i kontroli ww. części w zakładzie
producenta lub u Klienta. O sposobie usunięcia usterki decyduje Producent. Z gwarancji wykluczone są inne formy rekompensaty i odszkodowań.
- Gwarancja nie obejmuje wymiany i reperacji części zużywających się naturalnie.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz losowych szyb, wszelkich elementów ruchomych tj.: deflektora, rusztu, szuflady popielnika itp. oraz zmian koloru farby na
wkładzie (wynik niewłaściwego procesu utwardzenia farby podczas pierwszego palenia).
- Za urządzenie objęte wadą uważa się takie, które nie spełnia określonych w instrukcji obsługi funkcji, ponieważ jest uszkodzone, a przyczyna uszkodzenia wynika z błędów
produkcyjnych lub materiałowych. Za wadę nie uznaje się usterek powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji montażu lub użytkowania urządzania i wynikającej ze stosowania
niewłaściwego opału (patrz instrukcja obsługi).
- Producent dołoży wszelkich starań, aby wada została usunięta w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia u Producenta (chyba, że obie strony ustalą inny termin). Jeżeli usunięcie usterki
wymaga znacznego nakładu pracy, sprowadzenia odpowiednich części zamiennych i jest złożone, czas ten może ulec przedłużeniu.
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie wypełnionej Karty Gwarancyjnej (tzn. z wpisaną datą sprzedaży, pieczątką i podpisem Sprzedawcy oraz podpisem
Klienta, instalatora oraz mistrza kominiarskiego).
- Samowolne zmiany wpisów w Karcie Gwarancyjnej, jak również dokonywanie napraw we „własnym zakresie”, mogą spowodować utratę gwarancji.
- Producent nie odpowiada za wady i nieprawidłowości będące skutkiem stosowania niedozwolonych paliw (min. węgla, koksu) oraz złego doboru drewna (wilgotność drewna
przekraczająca 20%, używania do opalania drzew iglastych).
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia lakieru spowodowane przez użytkownika w czasie wypalania lakieru (patrz instrukcja obsługi).
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w trakcie transportu i przeładunku towarów na drodze od sprzedającego do Klienta, a także w trakcie jego instalacji i montażu.
- Gwarancja nie obejmuje wad wynikających z niewłaściwej eksploatacji i montażu urządzania. Powstałe wady, wynikłe z winy lub niewiedzy kupującego, nie są objęte gwarancją
Producenta.
- Przy reklamacji Kupujący jest zobowiązany dostarczyć do punktu sprzedaży kartę gwarancyjną z kopią paragonu lub faktury oraz w formie pisemnej, dokładny opis wady
urządzenia, uwzględniający przede wszystkim jego zewnętrzne objawy, sposób ujawnienia oraz czas od zakupu, po którym wada wystąpiła. Ponadto kupujący powinien podać
dokładny telefon kontaktowy w celu uzyskania dodatkowych informacji o uszkodzeniu przez serwis producenta.
- Z gwarancji wyłączone są przypadki losowe uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji (powodzie, pożary, itd.).